Saturday, March 3, 2012

Laupäääev :)

Teine kribamine siis minu uhiuues blogis :)


Natuke siis tänasest
Täna ei teinud ma absoluutselt mitte midagi. Hommikul ärkasin hiljahilja, ei tahtnud üles tulla. Sellisest turvalisest keskkonnast nimega voodi lahkumine tundus lihtsalt niiiiii niiiii raske ja ja ja seal oli niii soe :) Vaatasin aknast välja, puud liikusid tuules, mõtted rändasid peas.
Oehhh... lõpuks pidin ikkagi üles tulema. Jõin teed ja vaatasin telekat, terve päev kulus lebotamisele.Lugesin mingit kahtlast teksti ufodest, enam ei julge õue minna, ohtlik värk see ufoteema :D
Praegu istun ja chillin, lihtsalt olen. Mõtlen ja värki. 
Mind on järjest rohkem hakkand üks asi häirima -.- Lihtsalt ma ei mõista mis kõikidel tüdrukutel viga on -.- Muud ei kuulegi nende suust kui vaid seda kui koledad ja paksud nad on missest, et neil tegelikult midagi viga pole. Facebook ummistub staatustest, kus öeldakse kui mõtetu elu on, lihtsalt see hala on mind ära tüüdanud..... Tõesti, igale tüdrukule kes peaks siia ära eksima on mul ainult üks lause, you are amazing. Ja ma mõtlen seda päriselt, ärge otsige olematust kohast vigu vaid leidke endast head, sest seda on seal, paljupaljupalju :)


Vot nii, nüüd ongi vist kõik tänaseks, msn hakkab juba liiga palju hääli tegema ja mõtted saavad otsa nii, et tsaukii :)

No comments:

Post a Comment