Monday, March 5, 2012

Esmaspäev ehk kohutavkohutavkohutav

Tsaukiiii :)
Eirake eelmist postitust, see on pisut kahtlane :D
Nii, natuke siis ka tänasest päevast
Hommikul tabas mind karm raalsus, taaskord on esmaspäev... Jõin teed mõeldes musti mõtteid simpsonite saatel.
Koolis oli ka kõik tavapäraselt igav, ainus hea asi oli see, et viimasest tunnist ära sain, venekeele õpetajat tabas äkiline heldushoog.
Siis läksin järjekordselt vastama, seekord siis eesti keelt -.- Sain kolme -.- See ongi see kahtlane hetk kui sul on ingliskeele hinne parem kui su oma emakeele hinne :D
Peale seda avastasin poes makstes, et keegi helde hing on mu rahakotis endale raha käinud laenamas või siis on see ise maagilisel viisil sealt lahkunud, igatahes tänane ost jäi tegemata.  -.-
Bussijaamas oli külm nii, et tegime Oliiviaga kerge jalkamängu, suht ohtlik oli :D 
Siis oli lõpuks see maagiline kauaoodatud hetk kui jõudsin koju :) Emme oli veendunud, et ma olen ise süüdi, et mingid haldjad mu rahakotti tuuseldamas käisid, kindlasti emme, kindlasti :D
Oeh.. emme on ikka emme, nüüd õhtupoole sain tema käest teada, et ma näljutan end, ma ei saa aru kust ta need mõtted küll võtab :D Tore ise ka endal teada :D Jah, ma saan aru, et ma kipun vahel teistest vähem sööma aga see ei tähenda ju seda, et ma seda meelega teen!! :D
Aga vähemalt msnis oli täna jälle naliõhtu :) Tore kui on sõber kes su tuju heaks teeb :) :) Lihtsalt, ta on kohutavalt tore :) 


Aga jahhh... mina nüüd tuttu, homme ootab ees surmpäev, füüsika kt -.- ei taha mõeldagi selle peale....
ja lisaks vaatan, kas saan veel midagi vastata :)
Niiet tsaukiii :)

No comments:

Post a Comment