Sunday, June 2, 2013

Kui tore..

Nädalavahetus kulges siis nii, et köhisin, nuuskasin ja magasin, reede õhtu oli isegi hea olla aga kui põlva jõudsin siis oli päris paha olla... jäin tuttu.. siis ärkasin üles kui kalli koju tuli. Tolle aja peale oli mul juba parem olla. Siis ajasime juttu jne ning ükshetk vajusime ära, ma ärkasin öösel kunagi üles korra ja siis uuesti magama. Laupäev ärgates oli täitsa hea olla, sai mingi hetk isegi väljas jalutamas käidud.  Peale lõuanat algas minu surm, sellis pearinglust pole mul kunagi olnud, nagu täis oleks olnud, jalgadel absull ei püsinud, seinu mööda käisin suure hädaga vetsus ära.. pilt kippus ka ära kaduma. Siis maidu emps tahtis mul vererõhku mõõta aga minu õnneks sai aku tühjaks vererõhumõõtjal ja see oli vaja laadima panna, kui ta siis oleks mõõtnud oleks ta mulle kiirabi ka vast kutsunud :D igatahes mitu tundi hiljem kui mul juba hea olla oli, oli mu vererõhk 92.. päris rets :D ma ei kujuta ette mis mul siis enne veel  oli..  No igatahes siis läks mul paremaks, täna käib veel pea natu ringi.. sain autoga koju, autost välja tulles kadus jälle pilt korra ära aga midagi hullu polnud. Nüüd olen kodus, varsti pessu ja siis Sirli juurde tema Sweeeeeeet 16 tähistama :)

Ehk siis palju õnne mu väike tibulane ! :)

No comments:

Post a Comment