Friday, June 28, 2013

Parapapaaa

Pole ammu kirjutanud aga pole vist aega olnud. Tegelikult pole rohkem tahtmist olnud. Praegugi sundisin end kirjutama, sest ma tahtsin ühte laulu siia panna aga samas on mul nii mõndagi kirjutada.

1. Okei.. ma muutsin oma blogi ja võtsin selle esimese lõigu siit maha, sest see ei sobi siiski kõigile lugemiseks ja väga mark oleks kui üks inimene sellest kuuleks.. :D

2. Järgmine asi oleks siis see, et ma olen siis nüüd vallaline. And i feel better than ever. Ma lihtsalt ei suutnud temaga olla. Ta on küll hooliv ja hea aga sellest ju ei piisa, mingid tunded peavad ka olema. Ta lihtsalt masendas mind. Vahel lihtsalt juhtub nii, et iseloomud ei sobi enam kokku. Sest me muud ei teinudki kui tülitsesime, no mis kasu sellest on. Igatahes nüüd oleme me lihtsalt sõbrad.

3. Ma lähen homme Soome, suht lamp aga noh, nii läks :D tegelt pidin alles esmasp. minema aga noh juhtus väike plaanide muutus. Nimelt ei saa kaks alaealis sõita üksinda Soome ja kui Sirli emaga minna siis on mulle seda kirjalikku paberit vaja. Sama mis rootsikruiisile minekul. Sest Sirli ema ei ole mulle sugulane, ta oleks lihtsalt järelvaataja. Lisaks on Kerstil üle pilet Kevinist ja ta ei saa viimasel päeval enam tühistada seda. Sirli oli küll suht kuri mu peale ja solvunud aga nohh.. mis seal ikka, ma ei hüpanud ju viimasel hetkel alt, tekkis lihtsalt väike valearvestus, ei mõeldud kõike välja, niikiiresti poleks ju seda vanemaluba enam saanud. Igatahes jah.. tegin oma stiilis pohhyolo pakkimist, toppisin lihtsalt kõik kotti, arvatavasti ma ei pane pooli asju selga, mis ma kaasa võtsin aga nohh.. kunagi ei tea kuna vaja võib minna :D

4. Lisaks viisin ma eile uude kooli paberid sisse. Seal mulle öeldi, et ma poleks pidanud katseid tegemagi, ma oleks nende hinnetega nii või naa sisse saanud. Aga no igaksjuhuks ikka :D vähemalt olen ma nüüd sees. Põlva ÜG here i come. Kuna nimekiri on väljas siis ma pervasin feissist oma uued klassivennad ja -õed ka üle. Tundub, et ma olen oma klassi kõige ebaatraktiivsem ja näotum tegelane, kõik on nii ilusad ja coolid ja aweomed janohh.. mina olen mina.. Ma loodan, et ma päris loneriks ja heidikuks seal ei jää :D

Ohohh.. nüüd sai küll päris korralik postitus. :D Igatahes, panen nüüd selle laulu ka siia siis ära :D Tegemist on vägagi mõnusa lauluga :) enjoy ;)


No comments:

Post a Comment