Monday, June 3, 2013

Vahva vahva

Ähh.. olin ennem juba pika jutu maha kirjutanud aga siis helistasid Oliivia ja Taige ning kutsusid enda juurde. Jätsin siis pooleli aga kui tagasi tulin oli arvuti end välja lülitanud. Alustan siis algusest peale, nii tore ju :D
Eile läksin siis Sirli juurde tema sünnipäeva tähistama. Alguses oli Doris ka seal, grillisime, sõime, ajasime juttu jne :D siis saatsime Dorise äraaa. Vahepeal käis Leana ka korraks Sirli juures. Aga siis kui Leana lahkus, meie party algas :D Mmmm... see oli mõnna. Hiljem veel batuudi peal panime hullu ja värki :D
Tänasest siis kaaa :D Täna oli siis tervisepäev koolis. Me olime Siki ja Sirliga lühivaatluses, eriti midagi põnevat ei olnud. Poole päeva pealt lasime lihtsalt udu kuna me ei viitsinud seal olla. Jõudsin koju siis sõin jogurtit, tsillisin, mõtlesin, et hakkan blogipostitust tegema, olin suht poole peal ja siis helises telefon. Jaaaa seee oli Taige ( jahh.. Taige, sa oled nüüd mu blogis :D ) Ma ei saanud alguses arugi, et see tema on, sest ta helistas Oliivia telefoniga. Läksin siis sinna. Päris tore oli :) ajasime juttu, tsillisime, olime lahedad, mässasime cup songiga :D igatahes tore oli :) Ja sellega muutus mu puine ja mõttetu päev vägagi toredaks ja kordaläinud päevaks :) #Sääsed on diblaaaad -.-



Pilti kah :D

No comments:

Post a Comment